Το Τέταρτο Κουδούνι / Τέτοιες Μέρες, Τέτοια Λόγια... 160
Μετά απ’ όλον αυτό το θόρυβο ο οποίος δημιουργήθηκε για την «Στρέλλα», όπερα δωματίου του Μιχάλη Παρασκάκη, σε λιμπρέτο Αλεξάνδρας Κ*, αντλημένο απ’ το σενάριο των Πάνου Χ. Κούτρα και Παναγιώτη Ευαγγελίδη για την ομώνυμη ταινία του πρώτου, όπερα που ’χει προγραμματίσει η Λυρική Σκηνή στην Εναλλακτική Σκηνή της -ότι πρέπει τον επώνυμο ρόλο, γραμμένο για βαρύτονο, απ’ ό,τι διαβάζω, να ερμηνεύσει τρανς γυναίκα, που προσωπικά ποτέ δεν έχω ακούσει για τρανς γυναίκα λυρική τραγουδίστρια... -μου ’χει δημιουργηθεί η απορία: σύμφωνα με τη σαρωτικά επελαύνουσα πολιτική ορθότητα, από ’δω και πέρα την Μπατερφλάι θα πρέπει να την τραγουδούν αποκλειστικά γιαπονέζες σοπράνο, την «Τουραντότ» Κινέζοι και τον Ριγκολέτο βαρύτονος με κύφωση;
No comments:
Post a Comment