July 12, 2013

Η Μίνα Αδαμάκη στο Εθνικό με σκηνοθέτη τον Πέτρο Φιλιππίδη



Το Τέταρτο Κουδούνι / ΕΚΤΑΚΤΟ




Η καλή Μίνα Αδαμάκη επανέρχεται στο Εθνικό Θέατρο τον επόμενη άνοιξη. Θα ερμηνεύσει τον βασικό ρόλο, ο οποίος έμαθα πως είναι γραμμένος για την ίδια, στο καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη «Κέικ» που θα παρουσιαστεί στην Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος», μετά το Πάσχα, σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη.
Είναι η τρίτη φορά στην σαρανταεπτάχρονη καριέρα της _ ξεκίνησε το 1966 απ' το «Θέατρο Τέχνης» του Κάρολου Κουν, απ' τη δραματική σχολή του οποίου αποφοίτησε, όπως κι ο Πέτρος Φιλιππίδης που 'χει αναλάβει τη σκηνοθεσία _, που η Μίνα Αδαμάκη συνεργάζεται με το Εθνικό. Η πρώτη ήταν τη σεζόν 1996/’97, όταν έπαιξε την Λαίδη Γούντμπι στον «Βολπόνε» του Μπεν Τζόνσον με σκηνοθέτη τον Μίνω Βολανάκη, κι η δεύτερη τη χειμερινή περίοδο 2011/2012, όταν έπαιξε παράλληλα, σε εναλλασσόμενο ρεπερτόριο, την Οβρία Μαντζαρντό (φωτογραφία) στον «Βασιλικό» του Αντωνίου Μάτεσι σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου και την Αννετώ στην «Αυλή των θαυμάτων» του Ιάκωβου Καμπανέλλη με σκηνοθέτη τον Γιάννη Κακλέα.

Σημειώστε πως η Μίνα Αδαμάκη όπως κι ο Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης κι ο Πέτρος Φιλιππίδης θα 'χουν διπλή παρουσία το χειμώνα στις αθηναϊκές σκηνές. Η Μίνα Αδαμάκη, που στη αρχή της περασμένης σεζόν έπαιξε στο «104», αυτοσκηνοθετημένη, ως μονόλογο με τον τίτλο «Η κοκόνα η Μαρώ», ένα λαμπερό απόσπασμα απ' το μυθιστόρημα του Νάνου Βαλαωρίτη «Τα σπασμένα χέρια της Αφροδίτης», θα συμπρωταγωνιστήσει και στην υπέροχη φάρσα του Φεντό «Ψύλλοι στ’ αυτιά» που θ’ ανεβάσει, σε απόδοση – διασκευή Θοδωρή Πετρόπουλου, ο Γιάννης Κακλέας στο θέατρο «Αλίκη» για λογαριασμό της «Ελληνικής Θεαμάτων». Ο Πέτρος Φιλιππίδης θα ανεβάσει, επίσης, στο «Μουσούρη», ερμηνεύοντας και τον επώνυμο ρόλο, τον «Φον Δημητράκη» του Δημήτρη Ψαθά. Ενώ νέο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη _ «Αέρας» ο τίτλος του_  θα ανεβεί, όπως ήδη σας έγραψα, και στην «Πόλη» του Δάνη Κατρανίδη με πρωταγωνίστριες την Ράνια Οικονομίδου και την Ρένη Πιττακή και με σκηνοθέτρια την Σύλβια Λιούλιου.

No comments:

Post a Comment