August 26, 2013

Έσπασε μια γενναία καρδιά





Ήταν κοντά μου στις στιγμές τις ευτυχισμένες. Ήταν κοντά μου στις δύσκολες στιγμές. Μου κράτησε το χέρι  όταν έχασα τα πρόσωπα τα πιο μου αγαπημένα. Με πίεσε να κάνω αυτά που δίσταζα να κάνω κι έπρεπε να κάνω. Μου άνοιξε το σπίτι της και το άνοιξε στους ανθρώπους που αγάπησα. Ήταν ο εξομολόγος μου _ και δεν ήταν μόνον ο δικός μου. Κάποια στιγμή μού έσωσε και τη ζωή _ κυριολεκτώ. 
Ήταν Γενναιόδωρη. Σε όλα. ΄Ηταν η Μεγάλη Γενναιόδωρη. Ήμασταν πλάι - πλάι στο γραφείο στα «Νέα». Κάπου 25 χρόνια _ μπορεί και περισσότερα. Και υπερασπιστήκαμε μια δημοσιογραφία λίγο αλλιώτικη από τη σημερινή… Γελάσαμε, σχολιάσαμε, τσακωθήκαμε. Αλλά πάντα κοντά ήμασταν. Η Έλενα Χατζηιωάννου δεν ήταν μόνο Φίλη. Ήταν για μένα σαν αδελφή. Είναι σαν αδελφή _ δε θέλω να μιλώ για την Έλενα στον αόριστο. Σήμερα, τα ξημερώματα, την έχασα _ τη χάσαμε. Έσπασε τώρα μια γενναία καρδιάΚαλή σου νύχτα κι αγγέλων φτερουγίσματα ας σε νανουρίζουν. Θα μου λείψεις. Πολύ.

1 comment: