Το Τέταρτο Κουδούνι / Τέτοιες Μέρες, Τέτοια Λόγια… 232
Το «Memorandum» («Υπόμνημα», 1965) του Τσέχου Βάτσλαβ Χάβελ -κατοπινού Προέδρου της Τσεχοσλοβακίας (1989-1992) μετά την κατάρρευση του κομμουνιστικού καθεστώτος, και, μετά την απόσχιση της Σλοβακίας, πρώτου Προέδρου της Τσεχικής Δημοκρατίας(1993-2003)-, ένα έργο πολιτικό, ανεβάζει απ’ τις 14 Νοεμβρίου η ομάδα «The Young Quill», στο θέατρο «Μπέλλος». Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Αικατερίνη Παπαγεωργίου, με τους Αλέξανδρο Βάρθη, Θανάση Βλαβιανό, Τάσο Λέκκα, Αλεξάνδρα Μαρτίνη, Φάνη Μιλλεούνη, Ελίζα Σκολίδη, Ορέστη Χαλκιά στη διανομή.
Στο σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι το «Μεμοράντουμ» του Χάβελ «στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’70, ως σχόλιο κατά της χούντας των συνταγματαρχών». Όντως. Να συμπληρώσω ότι το ανέβασε, τη σεζόν 1973/1974, με τον «Ελεύθερο Κύκλο» που ’χε, τότε, δημιουργήσει, ο Κανέλλος Αποστόλου, στο θέατρο «Ριάλτο» της Κυψέλης. Η καινούργια παράσταση ανεβαίνει, σε δραματουργική επεξεργασία Κωvσταντίνου Ζωγράφου, ακριβώς, στη μετάφραση που ’χε κάνει, για τη παράσταση του 1973, ο ίδιος ο σκηνοθέτης της Κανέλλος Αποστόλου -και που κυκλοφορεί
απ’ τις Εκδόσεις «Ύψιλον» (2009). Με δεδομένη την εξαιρετική επιτυχία, καλλιτεχνική και ταμειακή που συνάντησε, πέρσι, στο θέατρο «Μπέλλος», η παράσταση του έργου του Ματέι Βισνιέκ «Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» απ’ την Αικατερίνη Παπαγεωργίου και την ομάδα «The Young Quill», την οποία η σκηνοθέτρια ίδρυσε στο Λονδίνο το 2018, το νέο εγχείρημα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Εξάλλου η χειμωνιάτικη σεζόν 2024/2025 της ομάδας θ’ ανοίξει στις 3 Οκτωβρίου με την περσινή παράσταση «Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» που θα παίζεται έως το τέλος Οκτωβρίου.
Στο σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι το «Μεμοράντουμ» του Χάβελ «στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’70, ως σχόλιο κατά της χούντας των συνταγματαρχών». Όντως. Να συμπληρώσω ότι το ανέβασε, τη σεζόν 1973/1974, με τον «Ελεύθερο Κύκλο» που ’χε, τότε, δημιουργήσει, ο Κανέλλος Αποστόλου, στο θέατρο «Ριάλτο» της Κυψέλης. Η καινούργια παράσταση ανεβαίνει, σε δραματουργική επεξεργασία Κωvσταντίνου Ζωγράφου, ακριβώς, στη μετάφραση που ’χε κάνει, για τη παράσταση του 1973, ο ίδιος ο σκηνοθέτης της Κανέλλος Αποστόλου -και που κυκλοφορεί
απ’ τις Εκδόσεις «Ύψιλον» (2009). Με δεδομένη την εξαιρετική επιτυχία, καλλιτεχνική και ταμειακή που συνάντησε, πέρσι, στο θέατρο «Μπέλλος», η παράσταση του έργου του Ματέι Βισνιέκ «Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» απ’ την Αικατερίνη Παπαγεωργίου και την ομάδα «The Young Quill», την οποία η σκηνοθέτρια ίδρυσε στο Λονδίνο το 2018, το νέο εγχείρημα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Εξάλλου η χειμωνιάτικη σεζόν 2024/2025 της ομάδας θ’ ανοίξει στις 3 Οκτωβρίου με την περσινή παράσταση «Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» που θα παίζεται έως το τέλος Οκτωβρίου.
No comments:
Post a Comment