tag:blogger.com,1999:blog-5958266696798680304.post7189156219503969825..comments2023-11-11T10:40:43.819+02:00Comments on Το Τέταρτο Κουδούνι: Καλά, μην κάνετε κι έτσι… ή Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε…Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννηςhttp://www.blogger.com/profile/00633868377765036445noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5958266696798680304.post-23617454040735240282016-09-16T11:42:29.641+03:002016-09-16T11:42:29.641+03:00Αγαπητέ Αναγνώστη, καθαρέ και «ανώνυμε» που αποκτή...Αγαπητέ Αναγνώστη, καθαρέ και «ανώνυμε» που αποκτήσατε τώρα και όνομα. Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε. Οπότε, δεν υπάρχει κανένας λόγος να περιπλανιέστε στα σκοτάδια του συγκεκριμένου ιστολογίου. Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννηςhttps://www.blogger.com/profile/00633868377765036445noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5958266696798680304.post-79220261125592080332016-09-05T19:42:50.603+03:002016-09-05T19:42:50.603+03:00Με έκπληξη ήρθα αντιμέτωπος με την επιθετική σας α...Με έκπληξη ήρθα αντιμέτωπος με την επιθετική σας απάντηση και σας ξανααπαντώ μόνο και μόνο γιατί αισθάνομαι πως παρολη την έκταση του σχολίου μου δεν κατάφερα να γίνω αντιληπτός. Καταρχήν από πότε για να απευθυνθείς σε κάποιον που έχει γράψει μια κριτική δημόσια απαιτούνται ναλυτικά στοιχεία ταυτότητας. Θεωρώ πως η αναφορά στον τυχαία ανυπόγραφο σχολιασμό μου εχει μοναδική πρόθεση την αποδυνάμωση της απάντησης μου. Αναγνώστης το ονομα μου. Φαντάζομαι με έχετε ακουστα. Απο αυτούς που όταν συμφωνούν μαζί σας δεν ζητάτε ονοματεπώνυμο. Αλήθεια αν εγραφα καλά λόγια για το κείμενο σας θα αναφερόσασταν στο ψευδώνυμο μου αρνητικά? Θα μου επιτρέψετε να φιαθέτω απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτηση μιας και όπως θα έχετε καταλάβει η ερώτηση ήταν εντελώς ρητορική. Επίσης να σας πω πως δεν με ενδιαφέρει καθόλου το ψυχολογικό σας προφίλ οπότε δεν θα επιχειρούσα να σας ψυχογραφήσω ούτε για αστείο. Έχω επίσης την αίσθηση πως η έκταση ενός κειμένου δεν μετατρέπει μια κριτική σε σχόλιο όχι πως εχει σημασία. Αν είναι σχόλιο ειναι κακεντρεχές. Αν είναι κριτική δεν έχει καμιά επεξήγηση. Αυτο είδα και αυτο σχολίασα. Πιστεύω οτι όταν κάποιος σαν εσας δημόσια θάβει μια παράσταση οφείλει να εξηγεί στους αναγνώστες του. Γιατί να μην δω μια παράσταση ή γιατι να την δω. Τόσο απλά. Νομίζω όμως πως στόχος τογ κειμένου ειναι απλά να δημιουργήσει ένα κλίμα γυρω απο μια παράσταση για διάφορους λόγους. Έτσι και αλλιλως το αστικο θέατρο είναι γεμάτο από άτυπες συγγένειες τις οποίες δεν θα θάβατε ποτε με αυτόν τον τρόπο. Είναι ξεκάθαρο και από τα υπόλοιπα κείμενα σας ο τρόπος που έχετε το θέατρο στο μυαλό σας. Η Σάρα Κέιν μισούσε τους κριτικους γιατί οπως έλεγε και η ίδια ζουν από τη χολή ή τον εκθιασμό δημιουργημάτων με τα οποία δεν έχουν καμία σχέση. Βιαστήκατε να μου πείτε καληνυχτες χτες παρόλο που δεν ήταν η ώρα τους. Μάλλον θα σας μπέρδεψε το σκοτάδι του συγκεκριμένου ιστολογίου. <br /><br />Και για την ιστορία Χρήστος Τζίφας<br />Μην κουραστείτε να με γκουγκλαρετε για να βρείτε ποιοα ειμαι και τη σχέση έχω με την παράσταση. Είμαι απλός ένας θεατρόφιλος. Και με το όνομά μου παραμένω ανώνυμος και καθαρος.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06949699348603190069noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5958266696798680304.post-18069047510481716652016-09-04T17:14:55.162+03:002016-09-04T17:14:55.162+03:00Κύριε Xristos Xristost, πολύ ενδιαφέρουσα η ψυχολο...Κύριε Xristos Xristost, πολύ ενδιαφέρουσα η ψυχολογική σας ανάλυσή μου και το περί ανηθικότητος μάθημα που μου κάνετε. Πόσο μάλλον όταν ΔΕΝ προέρχεται, όπως διευκρινίζετε, από συντελεστή της παράστασης. Θα ήταν όλα αυτά πολύ πιο ενδιαφέροντα: πρώτον, αν διαβάζατε το κείμενο προσεκτικά και εντοπίζατε ότι εξηγώ ΓΙΑΤΙ δεν επεκτάθηκα. Δεύτερον. Αν ξεχωρίζατε ένα σχόλιο -που είναι λιγότερες λέξεις από το δικό σας- από αυτό που λέγεται κριτική. Τρίτον και βασικότερο. Αν δεν υπογράφατε με ψευδώνυμο ενώ το κείμενο που σχολιάζετε έχει το θάρρος της υπογραφής. Τις καληνύχτες μου.<br />Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννηςhttps://www.blogger.com/profile/00633868377765036445noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5958266696798680304.post-36423781034719112502016-09-04T12:07:02.419+03:002016-09-04T12:07:02.419+03:00Πάντα θεωρούσα τη δουλειά των κριτικών τέχνης μια ...Πάντα θεωρούσα τη δουλειά των κριτικών τέχνης μια απο τις πιο εξουσιαστικές αφού διαθέτουν τη δυνατότητα να εκθιάζουν και να θάβουν δημιουργίες χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσουν επαρκώς αυτό που γράφουν και φυσικά αδιαφορώντας για το τι θα προκαλέσουν. Διάβασα λοιπόν με έκπληξη την κριτική σας για την Αριστοφανειάδα της ομάδας Ιδέα. Και ο λογος που απαντώ πιστέψτε με δεν ειναι γιατί δεν σας άρεσε αλλά για την ποιότητα με την οποία εκφράσατε την αρνητική σας άποψη. Ξεκαθαρίζω για να διευκολύνω το φαντασιακό σας πως ουδεμία σχέση έχω με το ανέβασμα της συγκεκριμένης παράστασης απλά έτυχε να τη δω και δυστυχώς έπεσα και πάνω στην κριτική σας. Καταρχήν να σας πω πως λέτε κατι πολύ αρνητικό για μια παράσταση χωρίς καν να μπείτε στο κόπο να εξηγήσετε και να αναφέρετε σημεία της παράστασης. Καμιά αναφορά ούτε καλή ούτε κακή σε σκηνικά κοστούμια σκηνοθεσία και σύνθεση. Μια αρνητική και αφυψηλού κριτική που έχει την υπεροψία οτι μπορεί να σταθεί από μόνη της. Και ρωτώ ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που το κάνετε και εσεις: ποιος απο τους αναγνώστες σας σας άφησε να πιστεύετε πως μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε χωρίς να εξηγηθεί με θεατρικους όρους? Επίσης να σας πω πως παραλείψατε να αναφερθείτε στο βασικότερο σημείο του κειμένου της ομάδας ιδέας που λέει πως την ενδιαφέρει ένα λαικό θέατρο, μια καθόλου τυχαία παράλειψη φυσικά γιατι αλλιώς θα ήσασταν υποχρεωμένος να συμπεριλάβετε την αντίδραση του κόσμου στην κριτικη σας. Το γέλιο του, το δάκρυ του και φυσικά το χειροκρότημα. Αλήθεια υπάρχει θέατρο χωρίς κοινό και άρα υπάρχει κριτικη θεάτρου χωρίς να συμπεριλάβει το κοινό μιας παράστασης? Ξεκάθαρα απαντώ όχι. Είναι φυσικό μια παράσταση που μέσα της κρύβει επιθέσεις προς το υπάρχον να σας ενοχλεί και είμαι πεπεισμένος πως το πρωτογενές επίπεδο της ύπαρξης σας ένιωσε αυτη την επίθεση και φυσικά δεν θα μπορούσατε να το παραβλέψετε ουτε συνειδητά ούτε ασυνείδητα. Λέει σε ένα σημείο η Μουμούρη που ευτυχώς σας άρεσε:Αγία κατανάλωση σταζεις αίμα. Παραφράζω πως " αυτός ο κόσμος στάζει αίμα" συνέχεια. Και είστε μέρος του. Ανήθικες κριτικές προσέξτε όχι αρνητικές, καταγράφονται στο λαικό θέατρο ως επικίνδυνες και άρα ανεπιθύμητες.Γιατί στο λαικό θέατρο το τιμόνι ειναι το κοινό με συνεπιβάτες το θίασο και το έργο κάθε φορά. Υπάρχει χώρος για σας στο πορτπαγκάζ χωρίς φως και χωρίς τη δυνατότητα ο ήχος σας να μπορεί να παρέμβει σε αυτο που συμβαίνει στα μπροστά καθίσματα. Τις καλημέρες μουAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06949699348603190069noreply@blogger.com